راه کار های افزایش مشتری برای کسب و کار ها

راه کار های افزایش مشتری برای کسب و کار ها


 چه برنامه بازاریابی باید داشته باشم ؟ با کی شروع کنیم ؟ چطور شروع کنیم ؟ چطوری بازاریابی کنم ؟ با چه روشی چه تکنیکی چه دانشی ؟ اصلا شدنی هست ؟ چه اطلاعاتی باید داشته باشم ؟ 


معمولا ما برای توسعه فروش کالا و خدمات خود همیشه بااین سوال رو به رو هستیم که چگونه بتوانیم دسترسی به مشتریان جدید و حوزه مشتریان خود را افزایش دهیم هر چه تعداد مشتریان خود را افزایش دهیم طبیعی است که ما دسترسی به فروش بیشتر و ارائه و توزیع خدمات و کالای بیشتر خواهیم داشت حال می خواهد این مشتری درون مرزهای ما باشد یا خارج از مرز جغرافیایی کشور ما باشد . افزایش مشتری راهکار های مختلفی دارد . در حوزه افزایش مشتری اولین مضوعی را که ما باید مد نظر داشته باشیم جامعه جمعیتی هدف بازار ما می باشد که این جامعه جمعیتی ما خود تابع قدرت خرید و رفتار مضرف آنها می باشد . ما در حوزه کالا و خدمات خود باید به این موضوع توجه داشته باشیم که هر کالا و خدماتی کشش بازار خود را دارد یعنی نباید بیشتر از انتطار نظام عرضه و تقاضای بازار انتظار فروش در یک بازار خدف را داشته باشیم اما از سهم موجود در بازار می توانیم نسبت به رقبای خود سهمی بیشتر را نصیب خود کنیم اما چگونه این امر میسر می گردد . 




  1. اولین موضوع تدوین استراتزِی کسب و کار یا بازبینی استراتژی کسب و کار خود که این مضوع خود تابع کیفیت محصول ، قیمت گذاری و مناطق فروشی که تا کنون به انها فکر نکرده و رقبای ما در آنجا فروش انجام می دهند و مهمتر شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی ما می باشد 



  2. دومین موضوع تربیت نیروهای متخصص در این زمینه و ارائه برنامه و راهکاهای بازاریابی جدید برای آنها و گسترش راه کارهای و کانال های ارتباطی با مشتریان یعنی افزایش کانال های ارتباطی از طریق مختلف حتی ارتباط در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت به صورت تعاملی



  3. سومین موضوع  اینکه مهمترین بخش می باشد تحلیل درست رفتار ممضرف کننده با اطلاعاتی که از سطح بازار به دست می آوریم و اطلاعات فروشی که از طریق داده های  وب سایت خود که از سایت استخراج می کنیم .



بازبینی مجدد روش های قبلی  و روی اوردنن به روش های فروش به خصوص در حوزه تجارت الکترونیکی می تواند تاثیر جادویی در افزایش فروش ما داشته باشد که در مقالات بعدی سعی می کنیم راهکار هیا فازیش مشتری از طریق دیجتال مارکتینگ و تجارت الکترونیکی را برای عزیزان تشریح کنیم . از محصولات متنوع ما دیدن کنید 







حسین زینی وند 


تاجر الکترونیک 


استراتژیست و مشاور کسب و کار 


مجری کارگاه های عملی تجارت الکترونیکی و توسعه کسب و کار 


 تماس 88720880  همراه و واتسپ 09121870651 


اینستاگرام 


zeinivand 




مطالب مرتبط

مخاطب تجاری خود را در اینستاگرام افزایش دهیم
مخاطب تجاری خود را در اینستاگرام افزایش دهیم

اهمیت روز افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام در بازاریابی و توسعه کسب و کار و افزایش فروش خدمات و محصولات شرکت

تبلیغات یک رفتار اجتماعی است
تبلیغات یک رفتار اجتماعی است

تبلیغات صرفا اختصاص به معرفی یک محصول یا کالای تجاری نیست، تبلیغات یک رفتار اجتماعی است که ریشه در رفتار و افکار ما نیز دارد

راهکارهای افزایش کاربران وب سایت
راهکارهای افزایش کاربران وب سایت

خوب این سوال بزرگترین دغدغه ذهنی صاحبان مشاغل و کسب و کارهایی است که چگونه می توانند کاربران وب سایت خود را افزایش داده و.مهمتر چگونه می توانند سطح تعامل این کاربران را در وب سایت بالا ببرند تا نها ...