فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی مدرس دوره های تخصصی تجارت الکترونیکی اتاق بازرگانی ایران محقق و پژوهشگر در حوزه اینترنت اشیاء و تجارت الکترومیکی مشاور و مجری بیش از صد پروژه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی در ایران برگزار کننده بیشترین و گسترده ترین کارگاه های عملی تجارت الکترونیکی در ایران با آخرین استاندارد های روز دنیا اولین ناشر و نویسنده ایرانی کتاب در حوزه کسب و کار اینترنتی در بازار های امریکا و و اروپا سخنران حرفه ای در حوزه تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینرنتی در ایران در ده ها همایش ملی و بین المللی مبدع اولین کارت سفر اعتباری ایران بر مبنای مدل تجارت الکترونیکی B2C مبدع کارگاه های عملی پرورش تاجر الکترونیکی عضو هیت موسس شرکت تجارت الکترونیک کاسیان مجری طرح های ملی وام کالا و بانک کالا عضو شورای راهبری و تجارت و اقتصاد و الکترونیک عضو اصلی هیات رئیسه انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی زنجان عضو اتاق بازرگانی ایران
24,000,000 ریال
17,000,000 ریال
6,500,000 ریال
9,600,000 ریال
70,000,000 ریال
38,000,000 ریال
30,000,000 ریال
24,500,000 ریال
4,500,000 ریال
اهمیت روز افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام در بازاریابی و توسعه کسب و کار و افزایش فروش خدمات و محصولات شرکت
تمام کسب و کار های برا افزایش سهم بازار و افزایش فروش خود به دنبال مشتریان جدید هستند و دسترسی به مشتریان جدید راهکار هایی دارد که در این مطلب به آن می پردازیم
تبلیغات صرفا اختصاص به معرفی یک محصول یا کالای تجاری نیست، تبلیغات یک رفتار اجتماعی است که ریشه در رفتار و افکار ما نیز دارد